- Inregistrarea in REVISAL si REGES a contractelor individuale de munca si a actelor aditionale
- Completarea la zi a registrului de evidenta a salariatilor
- Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere
- Evidenta miscarilor de personal
- Adminstrarea contractelor de munca
- Eliberarea adeverintelor necesare salariatilor
- Intocmirea actelor necesare in vedere incetarii / suspendarii contractului de munca, etc.
- Intocmirea situatiei locurilor de munca vacante si depunerea acesteia la AJOFM Cluj Salarizare
- Preluarea si verificarea documentelor primare (fise de pontaj, certificate, decizii)
- Intocmirea, inregistrarea si comunicarea statelor de salarii
- Calcularea drepturilor salariale si a taxelor datorate catre institutiile statului, depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare
- Intocmirea ordinelor de plata (suport hârtie sau on-line) pentru contributiile aferente
- Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, fara plata, cu plata, maternal)
- Intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS privind concediile si indemnizatiile sociale de sanatate
. · Intocmirea si depunerea la AJOFM Cluj a dosarelor pentru subventii privind personalul care pot fi acordate angajatorului, potrivit legii