octombrie 12, 2017

Salarizare si Administare Personal

  • Inregistrarea in REVISAL si REGES a contractelor individuale de munca si a actelor aditionale
  • Completarea la zi a registrului de evidenta a salariatilor
  • Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere
  • Evidenta miscarilor de personal
  • Adminstrarea contractelor de munca
  • Eliberarea adeverintelor necesare salariatilor
  • Intocmirea actelor necesare in vedere incetarii / suspendarii contractului de munca, etc.
  • Intocmirea situatiei locurilor de munca vacante si depunerea acesteia la AJOFM Cluj Salarizare
  • Preluarea si verificarea documentelor primare (fise de pontaj, certificate, decizii)
  • Intocmirea, inregistrarea si comunicarea statelor de salarii
  • Calcularea drepturilor salariale si a taxelor datorate catre institutiile statului, depunerea declaratiilor conform legislatiei in vigoare
  • Intocmirea ordinelor de plata (suport hârtie sau on-line) pentru contributiile aferente
  • Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu de odihna, medical, fara plata, cu plata, maternal)
  • Intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a sumelor de la FNUASS privind concediile si indemnizatiile sociale de sanatate

. · Intocmirea si depunerea la AJOFM Cluj a dosarelor pentru subventii privind personalul care pot fi acordate angajatorului, potrivit legii